BLESKOVKY
BLESKOVKY
Tašky, kapsičky, vaky a kabelky patria k neodmysliteľnej výbave žien už niekoľko storočí. Muži nežnejším polovičkám občas vyčítajú, že pre peknú kabelku sú schopné obetovať hotový majland a spoločnosť si zase myslí, že pri výbere tohto - inak veľmi praktického a funkčného módneho doplnku, podliehajú ženy zbytočne prehnaným emóciám. Ak je na tom čo i len kúsok pravdy, vieme prečo a dokonca vieme aj to, ako byť vďaka obyčajnej kabelke ešte viac štýlová a sexy.
Spoločnosť IKEA sa dlhodobo snaží vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí. Ten ale nie je samozrejmosťou a realitou pre všetkých z nás. Na Slovensku takmer každá druhá žena (47%) zažila v partnerskom vzťahu psychické a každá piata (23%) fyzické alebo sexuálne násilie. Chýba im základná životná istota – bezpečný domov. IKEA sa preto rozhodla iniciovať dialóg na jeho podporu. V najbližších dvoch rokoch venuje 660 tisíc eur na systematické riešenia a podporu zmeny postoja spoločnosti k násiliu páchanému na ženách v regióne Slovenska, Česka a Maďarska. Kampaň za bezpečný domov spúšťa v spolupráci so ženskou mimovládnou organizáciou Fenestra.
Ostaň doma - ešte stále je heslom našich dní. Mnohí ešte stále nechodíme fyzicky do práce, do školy, trávime čas buď sami alebo spoločne v uzavretom priestore a až na krátke výjazdy do prírody, na nákup či venčenie psa, nevychádzame z obydlí. Bezpochyby sa táto netradičná situácia podpisuje na našom psychickom zdraví. Poradíme vám ako zvládnuť samých seba, homeoffice či vzťahy s blízkymi.
Chelsea boots sú trendom už niekoľko dekád. Ich história siaha až do roku 1851, kedy ju vyvinul obuvník kráľovnej Viktórie J. SPARKES-Hall z Regent Street v Londýne. Najprv to bol model len pre kráľovnú, až časom sa masovo rozšíril medzi verejnosťou. Mať ich vo svojej garderóbe je skutočne dobrý ťah. Vedeli ste o nich napríklad aj toto?
Úspešná slovenská športovkyňa, ktorej učarovali vodné športy, odporúča na začiatok gymnastiku, ktorej by však mala predchádzať všeobecná pohybová príprava.
Plátenky, tramky, tenisky. Môžeme ich nazvať ako chceme, nikdy neboli a ani nebudú len účelovým obalom na nohy. Odjakživa boli symbolom rebélie, hlasom novej generácie, dokonca tiež múzou umelcov. Ak ich ešte nemáte, nezabudnite si ich v najbližšej dobe zaobstarať. Nohy sa vám za ne počas horúcich dní odvďačia.
Dizajn kúpeľní dlhodobo podliehal rôznym stereotypom, ktoré dizajnu vo všeobecnosti vôbec, aleže vôbec nepristanú. Nové trendy však ukazujú, že aj kúpeľňa môže byť veľdielom a dokonca džungľou v rodinnom dome. Trúfli by ste si na takéto dobrodružstvo?
Takmer 76 % žien sa domnieva, že prírodná kozmetika nie je účinná. Tento výsledok preniesol výskum britskej spoločnosti Mintel* z roku 2017. Pokiaľ výrobok pôsobí ako sľubuje, začnú ženy pochybovať o jeho ekologickej výrobe a zložení. Značka Dove však pevne verí v silu prírodných zdrojov, a preto prichádza so svojím prvým radom prírodných produktov Dove Powered By Plants.
Kto by nepoznal z detstva obľúbeného medového medvedíka, z ktorého môžu deti med nielen priamo maškrtiť, ale tiež pohodlne dávkovať napríklad priamo na rožok či do čaju. Nezabudnite ho cez prázdniny pribaliť so sebou na dovolenku!